Rabu, 7 Januari 2009

hola

hoi.hoi.ya hoi..da lame aku ta timbul kat blog ny..bz owh..bz??bz melepak sane sni.nk merendak ta bley..aku skunk ny sgt2 la bz ngn klas jahit aku yg ta abis2 menetas jahitn aku yg sgt bruk ituh.,credit 2 my cikgu coz baju kurung aku akhirnya da siap!!yes!!color ijau.even burok gilew babuntot jahitan aku, at least jd gak bju.haha.ari ny aku kne siapkan zip tok kain..owh.sgt memenatkan..ramai yg gelakkn aku bab aku amik klas jahit.n ramai juge yg tanye kat aku nape ta amik klas IT??owh.suke ati aku la..tiap2 ari aku nk mengadap komputer yg ta sebrapa hansome..cukupla..merabunkan mate aku je..skunk ny power aku da anek gara2 komp yg siot nyh..28 jam shari tgk dye..byk bnda yg aku nk cite sbnrnye.actually, aku mmg mls nk tulis blog ny.kdg2..not kdg2 la.tiap2 ari aku bkak je blog aku..bru je nk taip 4 da new post, aku da ilang mood.mls sgt2..then ape ag./.sprti bease, aku bukak tv3.com.my..tgk spa-q 2..owh, cite fav aku zaman ny..ptg2 ta dpt nk tgk bab ade klas jahit..haa..aku nk cite sal kete.owh.aku da dpt L..YES!!tapi sumpah susah gilew mule2 nk bwk kete.hon mmg da bribu2 kali aku tkan..dsbbkan sifat aku yg agak klam kabut..nk dkt half org yg tgh wat test moto aku njk lgar..sape suh nk juge ikut jln aku..(mcm la jln 2 bapak aku nye.).thanx 2 billy,exa, bro fiz n my mum yg x ltih mgajar aku bwk kete..haha.arie 2 kete aku da nk msuk longkang besa bab aku panik.nk tkan brek trtkan minyak.owh.glabah gile.cuak abg aku..sory..skunk ny aku nga tgu uncle samy aku tuh pgil tok wat test 10 jam..nape la dye ta pgil2 ag.da smgu lbey aku tgu ny..ok..itu je la.mls nk tlis pnjg2.homwork jahit aku ta sipa ag.kang g klas ta psl2 kne mara ngn ckgu..huhu..tata,
=)

*ayie balik ahad ny, yeyay!!

1 ulasan:

  1. oit sya! lame tol tak dengar cite kau.
    haha kau menjait? naty bolehla aku tempah sepasang due baju kat kau, enn?

    BalasPadam