Khamis, 22 Januari 2009

happy!!

semalam bengang n mara tetiba ari ny epi lak..ekeke..2 la idup aku..kjap mara, kjap epi..aku da xbgg da bab smlm aku col uncle samy tnye sal mandu 2..dye kate ahad ny aku da bley start blaja..waa..bestnye..cpat siot..ntah2 dye trbace blog ny kot n rase brsalah..haha..lntak la.jnji aku dpt abiskan klas aku cpt2..ahad ny aku dpt pgg kad lsen L..waa..da rase cam org besa lak..haha.poyo..tp aku takut gak.uncle 2 kate ahd ny test kat atas jln..bkn test la..blaja..weyh..takot siot..aku mane pnh bawk kte kat atas jln.,.pnh skali je aku bwk ngn exa kat atas jln..2 pn bkan jln besaw..jln kat area uma aku je..camtu yg ta byk kte un aku da jrit2 bwk kte..ny kan atas jln yg brtmbun2 ngn sgala spesis kndraan kan..aku xtaw ap jd nnti ari ahad ny..wait n see je la..brita hepinye..smlm, aku ngn ayie borak2..mule2..aku nk crite kat ayie yg aku blik kmpg isnn n slalse ny..so, ta dpt nk jmpe dye..waaa...sumpah sdey siot..aku ngs aw dlm kte bab aku pnye la ta sbr nk jmpe dye..last2 aku kne blik kmpg..bygkn..dye kate kat aku dye sampe ipoh ahad ptg..nk dkt mlm..pastu dye kne blik sane blik arie rabu..da tu bile aku nk jmpe dye???aku cite kat dye..suare aku mse 2 mmg cam layu gile..then, dsbbkan ktidaksanggupan dye tok tgk aku sdey,. dye pun crita la kat aku prkare sbnr.dye kate dye sbnrnye blik arie sbtu tgh arie.,dye saje nk wat suprise kat aku..aku dgr je dye ckp camtu..aku mnjrit skuat2 atie aku..nsib bek mak n ayah aku ta dgr.adik aku je la yg jdi mgse.haha.,.ya ALLAH..sumpah aku suke gile time 2..hanye tuhan je taw camne hepinye aku..bley la aku jmpe dye..tp dye mara aku bab saje rosakkn rncgn dye nk wat sprise kat aku..hakhak..sory b..tp yg lwknye..dye da sumpah n ckp sguh2 yg dye lik arie sbtu..dye still nk cover..nk wat suprse ag..dye kate "tp b xtaw la btul ke x blik ari sbtu..b ase ari ahad kot.."haha..ye la 2..then, aku reply."b, sprse 2 da xmnjadi la b"..haha,.,cian dye,,tp tape..dye blik arie sabtu un da kire big suprise tok aku.aw..eyy..ta sbrnye nk tgu esok..jumpe dye..da la kitowg jiran.ag sng nk jmpe..bestnye...yihhhhhaaa!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan