Khamis, 1 Januari 2009

2009 is coming

2009


bak kate org ramai.HEPI NEW YEAR..hurm..da taun bru da skunk ny..umo aku un da makin tue..waa..18 taun..owh..aku bbas dri mnjadi dak skola..sian pagi td aku tgk adik2 aku bz bli brg skola..waakkaakaka...ta sgke owh, cpat gilew...tp taun baru kali ny ta best, my baby boo tade..waa..tp nsb bek dye ade wish kat aku..tpat kul 12 dye col aku..owh,..sgt trharu..tp yg bggnye line ta brape nk ade..sungguh n amat myeksakan.,..kne jerit2 ckp 2..da rupe owg pkak da..huhu..taun baru, azam msti kne baru gak..dis year, aku nye azam of coz nk cpat2 abiskn klas memandu aku..then, aku nk blaja mnjahit...owh, bkan ape, nk blaja jd wanita soleha..hihi..pastu, aku nk abiskn mase aku ngn tido..tido..tido..n tido..tgk tv, sms ngn my baby boo kalo dye free..azam utama ku taun ny ialah aku nk jge btul2 hubungn aku ngn ayie..aku xnk jd cam dlu2..maen blakag..coz dlu aku still ta jmpe org yg btul2 aku syg..now, aku da jmpe muh true love..maybe ayie ny jodo aku kot..hihi..amin..


HEPI NEW YEAR!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan