Ahad, 28 Disember 2008

PLKN + FAMILY DAY

PLKN..
owh..ari ny ayie, my baby boo pg plkn,,sdy gilew..ta dpt da nk guraw2 ngn dye da..yg plg sdey skali..aku ta dpt nk anta dye coz aku ade FAMILY DAY kat sungkai..aku igt xnk pgi..tp tkot bpk aku mara lak..kang kate aku pntgkn bf dr fam.,.parah owh..pg 2 b4 ayie pg, dye bagi aku baju, tuk kngn, agar2 yg dye wat sendri..yummy n surat chenta!!awww...aku bg dye baju aku..surat ta smpat bg bab time tu aku mmg klam kabut gilew bab aku nk kne tolak g sungkai kul 7 lbey..dye nk pg kul 8..sdey gilew..time aku jmpe dye pg td, muke dye cam sdey gilew2..dye dtg uma aku..aku ta sgup tgk mukew dye lame2..da la kitowg baru je couple..baru nk masuk 3 blan..knl da lame da..nk msuk 7 bulan da..sumpah aku syg gilew babis kat dye..aku syg gilew nk biA kan dye pegi PLKN tu..da la ayie jiran aku..kal0 aku nk pgi kdai dpn uma aku, msti aku ajak dye tman aku..pasny tade da owg nk tman aku..dye slal00 amik brat sal aku..caring gilew..dye x pnh mara aku..tgking apa lg an..dye rilex je kal0 kitoWg gado..xpnh naek suara ngn aku,.,bie,,rindunye kat bie..i miss u so much..ta sbr nk tgu b blik raye cine ny..jnji aw due2 stia..
=)

sal famiy day, tade pape pun yg istmewa..bease jew..rndam2 bdn cam kerbaw kat kolam air pns..huhu..but still rindu gilew babis kat ayie..


ini sdikit coretan 4m ayie yg ade dlm surat centa tuh..
*syg..cinta itu x bley dicari..krane ia akan dtg dgn sndiri.
cinta itu x bley dipakse..krane ia akan lahir dgn sndiri..
cinta itu x bley dihina..krana ia ciptaan yg terindah..
cinta itu xbley dinilai..krane ia terlalu istimewa..
cinta itu xbley dblah bagi..
cinta itu hanya cinta utk slamanye..
cinta itu hnya tlus dan ikhlas..
cinta itu xprnh knl erti jemu..
cinta itu sntiase mekar di hati..
kerane cinta itu hanye utk syg!!
cinta bie hanya utk syg!!
I LOVE U!!

OWH..THANX BABY!!
I MISS U SO FUCKIN DAMN MUCH!!MMUAHX!!XOXO

2 ulasan:

  1. um, ape ase ek bile bf u tade kat cc u?
    bf aen pun nt g PLKN.
    igt na baya,
    bb mmg ta sggup tgk dye g.
    tp abg dye ckp nt kne tunde
    so, tpkse rela hati bagi dye g huh :(

    BalasPadam
  2. eh.stahu sya la..bley la baya..arie 2 mmber sya byr bape je..tp kne naek trun mahkamah la..tade tundenye..

    BalasPadam