Isnin, 29 Disember 2008

kereta.kereta..

owh.ari ny aku n mak aku g sektaw..daftar lesen..owh.,.saat yg aku tgu2..da lame nk dftar, tp tade mase..yela ..asik date je..skunk ny bf duk jauh..so, .wat le pape yg ptt tok isi mse lpg..t dye da blik of coz abiskn mase ngn date je..hihi..owh.,.td pg sektaw, kne byr rm590..rabu ny bru start tklimat n ujian warne..lame owh..kul 7 sku aku da kne trpacak kat dpn pjbt dye..nk g tmbun,,pastu blik kul 3 stgh..waaa..mmg lame gilew babis..tp tape la..duk uma un x wat pape..so, pape un tgu rabu ny jela..org 2 kate nk dpt lsen p kne tgu pas sbulan pas dpt L..waa..mmg lame..

best thing..
ayie col aku tadi..lame owh..then kitowg msg..best..sian dye kne botakkn rmbot ari ny..tp tape, ayie ttp cute..mmuahx..syg ayie..hrp2 la hp ta kne amik..ta bley la shari ta dgr suare dye..(owh, jiwang karat)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan