Jumaat, 26 Disember 2008

jadi ke x??

today..aku bgn lmbt gilee n of cos mandi un lmbat an..sampai skunk aku ta mndi2 lg..mls owh..mntg2 cooti krismas..jadi ke x??owh..itu sebab mak aku ckp nk g jj ari ny..nk redeem point n abis kn voucher jj yg ta abis dr dlu lg.tu la..nk jimat sgt..aku da bape ratus abis kn voucher tu..bli mekap..jeans..baju..mcm2..aku..smestinye suke abiskan bnda yg ptt dihabiskan..smpai skunk aku still tgu jadi ke x pg jj ny..rase cam ta jadi je..mybe esok kot bab mak aku nga bz sal skola..mslh org besaw..mls nk amik taw..lesen kete aku ta dftar2 lg..eyy..esok nk pakse juge mak pegi sektaw..dftr.ta sbr nk bwk kete..mlakukan jenayah di atas jln raye..hihi..bosan sguh ari ny..nk kua tp tade trnsport..bily g kl..exa??owh ade masalah skit..ayie??blik kmpg..waaa..tgk tv je la..mghabiskn beras dan tido..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan