Jumaat, 6 Mac 2009

yes!!i got P!!

hye u all..da lame an aku ta menyemak kat sini..hihi..bz sgt sjak kblkgn ny..ngn class drivg nye..ngn lpak nye..pasni mak aku nk anta aku g klas english..billy n ayie pon nk masuk..faeza ta taw lg..aku nk gtaw yg aku da lulus test!!awwwww..hepinye..aku da dpt P skunk..da pnt asik pgg lsen L je...pasni ta yala nk abiskan minyak billy ag...hihi..2 my frenz yg ta dpt lg lsen saba2 la eh..hihi..gudluck wat test nnti..aku juge cuak gilew bab RESULT nk kuar da!!!waaa...takot siot..tetibe rase trketar2 spnjg mase..aduh..2 la.mase skewl dlu maen je..haha.bru nk nyesal..ngong...k la..tata.
=)

3 ulasan:

  1. Congratulations!Welcome to da club..
    "driving club"..hehehe

    BalasPadam
  2. bekas chekgu mandu ku penah cakap~

    org lesen P ni macam org baru pas tunang,
    darah manis,

    =)

    co careful on the road~

    BalasPadam