Rabu, 4 Februari 2009

a big shock!!

terkejut gilew aku...nape??smlm..ayie blik epoh...nape dye blik??ok, camny..smlm apas abis klas jahit.aku g mego jap.g mkn..then, adik aku nk amik baju dye..tetibe aku trase cam nk col ayie bab aku plik la np dye col aku gne hp dye..ptutnye ari khamis bru dpt phone..mase dye col 2..danndan hp aku abis bat lak..ta smpat aku nk bace msg..ag un..aku ta sdar un dye col n msj aku bab klas jahit 2 agak bsing dgn bunyi mesen2 yg serba canggih,...time kat mego, tetibe trgerak atie aku nk col ayie.bab aku plik gilew..aku col dye n tnbye camne dye ley dpt hp.aku igt an dye curi2 pake hp..sore dye mase 2 mmg sdey gilew ah..dye kate dye ondway blik epoh..t da sampe umah dye col aku..aku cam plik ah n aku taw dye juz nk maen2 ngn aku..sumpah aku skit un ta caye ngn kate2 dye..5 mnt pastu, tetibe billy col mak aku..aku jwb la..mule2 cam tade pape..tibe2.billy cakap..'sya, ko da taw da??" aku tnye la..taw ape??dye kate "ayie!!!"aku tnye np ngn ayie??"ayie sakit..kemalangan!!!"ya ALLAH!!trkjut gilew aku../.tetibe air mate aku sibuk gak nk kluar..aku un dgn ta ksah mngs dpn org rmai.1st time owh..aku risaw gilew mase 2..aku mngs kat mak aku..nsb baek mak aku ade..mak aku tnye la np??aku jwb ayie xcident...aku ngs lg kuat time 2..mak aku tngkan aku..dye suh aku doa byk2 supye tade pape brlaku..aku cpt2 suh mak blik..sampe je umah.aku trus col ayie..tnye dye nape..mcm2 aku tnye..upe2nye dye jatuh..kaki dye kne jahit 21 jahitan.OMG!!mase tu aku mmg da jrit2 da./..sumpah sranah PLKN..tp bkn salah diowg..skunk ny ayie pake tongkat..sian dye..dye ade kat epoh skunk..serious shit..dis is a big shock 4 me..aku juz doakan ayie cpt smbuh..sian dye,..

=(

5 ulasan:

  1. tape, aku doakan dia cepat sembuhh ehh :))

    BalasPadam
  2. wah.. 21 jahitan... semoga cepat sembuh.. amin~~

    BalasPadam
  3. tabah ehh. kirim salam dekat dia. awek dia kan ada, so mesti dia lagi jadi kuat :)

    BalasPadam
  4. banyak tuh~

    21 bhai~

    tape~

    kamoo due2 same tabah~

    =)

    BalasPadam
  5. hahaha..

    kesian.. tpi klaka la syg!!!

    xperlu la nangeh kt mall..Xp

    BalasPadam